2014. február 18., kedd

Prológus

Daisy
Reggel napsütésre ébredtem mint mindig. A szél lengén fújta a szobám függönyét, amikor megláttam az ágyam végében a kiscicámat. Éppen ébredezett, ezért odahajoltam, és megsimogattam. Nagyon szeretem Daisyt, hiszen anyától kaptam a tizenhetedik szülinapomra. Anya sajnos nyolc hónapja elköltözött, mert elváltak apával. Azóta nem is nagyon láttam őt, mivel kiköltözött Görögországba. Most apával élek, ami nagyon jó, mivel benne meglehet bízni. Nagyon szoros a kapcsolatunk, amióta nincs anya. Gondolatmenetemet apa hangja zavarta meg a földszintről.
- Emma! Gyere, mert lekéssük a repülőgépet! - kiabálta.
- Oké megyek! - válaszoltam.
Jaj, el is felejtettem mondani. Ma költözünk ki Londonba, mivel apát előléptették.Gyorsan felkeltem és összefogtam egy laza lófarokba a szőkés barna hajamat. Tempósan letrappoltam a lépcsőn, amikor megláttam apát a konyhában.
- Hmm, palacsinta - szagoltam bele a levegőbe.
Gyorsan köszöntem apának egy "Jó reggelt'-et, majd leültem az egyik székre, és elkezdtem enni. Később leöblítettem egy kis narancslével, majd otthagytam apát. Felrohantam a szobámba, és elkezdtem öltözködni.



Miután felöltöztem, befutottam a fürdőszobámba ,fogat mostam, és megmosakodtam, majd a hajamat kiengedtem, ami kicsit be volt göndörödve. Vittem fel egy kis tust, szempillaspirált és szájfényt. Eléggé elfogadható volt a kinézetem, ezért visszafutottam a szobámba, majd Daisy-t felkaptam a karomba, és letrappoltam vele a földszintre, aztán szóltam apunak, hogy készen vagyok. Daisyt-vel a kezembenn elindultam az autó felé. A kiscicát beraktam addig az anyósülésre, míg én visszamentem a bőröndökért. Beraktam a két nagy bőröndöt a csomagtartóba, majd beszálltam az autóba, ahol Daisy ült. Megfogtam, és az ölembe vettem, majd vártam apát. Később ő is jött a bőröndjeivel, majd azokat berakta hátulra a csomagtartóba. Végül beszállt a kocsiba.   
- Mehetünk? - kérdezte egy mosoly kíséretében.
- Mehetünk - válaszoltam neki mosolyogva.
Elindultunk, és még utoljára egyszer visszanéztem a házunkra. Bedugtam a fülhallgatót, majd elindítottam a zenét a telefonomon, és lassan mély álomba merültem..




Hát remélem megfelel. Ez az első blogom, szóval még nem tudom, hogy hogyan kell "jól" írni. Na mindegy... A részeket nem tudom hogyan fogom majd hozni. 1-2 komment után hozom a következő részt!  :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése